Vittra eskola Suedian hasitako hezkuntza proiektu bat da. Vittra suedieraz
suntsitu/hondatu esan nahi du eta honek ohiko hezkuntza sistemari erreferentzia
egiten dio, bere proiektua guztiz berritzailea delako, non, sormena du helburu.
Suedian 27 vittra eskola daude zeinean 8500 ikasle inguru ikasten dute bertan.
Nola irakasten dute?
Vittra eskolak leku irekietan irakastea bultzatzen dute. Horren ondorioz, eskola
hauen azalera, plaza zentral ireki batean antolatzen da zenbait ikasgelaz inguratuz.
Irakasleak zenbait taldetan banatzen dituzte ikasleak, eskolako puntu desberdinetan
kokatzen dituzte eta gidatzen dituzte zenbait gauza ikas dezaten.
Denboraren aldetik, klaseen iraupena bi ordutakoa da, hortik aurrera, umea
informazioa aztertzeko eta bere eginbeharrak betetzeko denbora dauka. Honen
helburua ez da oinarritzen ikasleak duen ezagutza kopuruan, baizik eta arazoei
aurre egiteko duen gaitasunetan.
Eskola mota hau bakoitzaren esperientzian eta egunero sortzen diren arazoei aurre
egitean zentratzen da.
Bestalde, teknologiak paper garrantzitsu bat hartzen du ikasle bakoitzaren
autonomia sustatzeko eta elebiduntasuna ere (ingelesa-suediarra), testuinguru
internazional batean moldatzeko asmoz, sustatzen da. Ebaluazioa pertsonala egiten
dute eta bakoitzaren garapenean parte hartzen dute, jarrera, lorpenak eta lortutako
helburuak, esaterako. “Vittra” liburuaren bidez, gurasoek zein ikasleek beraien
ebaluazioaren prozesua interneten ikus dezakete.
suntsitu/hondatu esan nahi du eta honek ohiko hezkuntza sistemari erreferentzia
egiten dio, bere proiektua guztiz berritzailea delako, non, sormena du helburu.
Suedian 27 vittra eskola daude zeinean 8500 ikasle inguru ikasten dute bertan.
Nola irakasten dute?
Vittra eskolak leku irekietan irakastea bultzatzen dute. Horren ondorioz, eskola
hauen azalera, plaza zentral ireki batean antolatzen da zenbait ikasgelaz inguratuz.
Irakasleak zenbait taldetan banatzen dituzte ikasleak, eskolako puntu desberdinetan
kokatzen dituzte eta gidatzen dituzte zenbait gauza ikas dezaten.
Denboraren aldetik, klaseen iraupena bi ordutakoa da, hortik aurrera, umea
informazioa aztertzeko eta bere eginbeharrak betetzeko denbora dauka. Honen
helburua ez da oinarritzen ikasleak duen ezagutza kopuruan, baizik eta arazoei
aurre egiteko duen gaitasunetan.
Eskola mota hau bakoitzaren esperientzian eta egunero sortzen diren arazoei aurre
egitean zentratzen da.
Bestalde, teknologiak paper garrantzitsu bat hartzen du ikasle bakoitzaren
autonomia sustatzeko eta elebiduntasuna ere (ingelesa-suediarra), testuinguru
internazional batean moldatzeko asmoz, sustatzen da. Ebaluazioa pertsonala egiten
dute eta bakoitzaren garapenean parte hartzen dute, jarrera, lorpenak eta lortutako
helburuak, esaterako. “Vittra” liburuaren bidez, gurasoek zein ikasleek beraien
ebaluazioaren prozesua interneten ikus dezakete.
Comentarios
Publicar un comentario