Zer da Waldorf pedagogia?
Waldorf pedagogiaren oinarria gizakiaren eta garapen psikologiaren ikerketa
da. Handik aurrera, garapenaren psikologian eta fisiologian, metodologian,
didaktika eta irakasgai berrietan sakondu da. Giza naturaren ezagutza
sakonenik abiatzen da eta gizakiaren eboluzioaren hainbat etapetara egokitzen
da. Aniztasun kulturala kontuan hartzen da eta gizakiaren printzipio etiko
orokorrekin konprometituta dago. Hezkuntza eredu bizia eta soziala izateko
xedez sortua izan zen. Steinerren ustez Hezkuntza artelan baten moduan
eraman behar zen aurrera, giro aske eta sortzailean. Hezkuntza benetako
aldaketa sozialaren motorra zela uste zuen.
Ikuspegi honen asmoa umeen alderdi fisikoak, kognitiboak, konduktualak,
emozionalak, sozialak eta espiritualak esnatzea izango da, eta horrekin batera
pentsamendu sortzaile eta analitikoa sustatzea.
Laburbilduz, pedagogia honen azkeneko helburua, gizabanako askeak, moralki
arduratsuak eta integratuak sortzea izango da, konpetentzia sozial handi
batekin.
Nola irakasten dute?
Irakaskuntzako arlo anitzetan garatzen diren trebezien ekintza bateratuari
garrantzia ematen da. Diziplina desberdinen arteko eraginak gaitasun psikikoak
modu harmoniatsuan haztea eta garapen etapa desberdinetara ongi egokitzea
ahalbidetzen du. Horregatik helburua da gizakiaren barruan dauden hiru
indarrak orekatzea da: pentsamendua, sentimenduak eta gogoa.
Waldorf pedagogiaren oinarria gizakiaren eta garapen psikologiaren ikerketa
da. Handik aurrera, garapenaren psikologian eta fisiologian, metodologian,
didaktika eta irakasgai berrietan sakondu da. Giza naturaren ezagutza
sakonenik abiatzen da eta gizakiaren eboluzioaren hainbat etapetara egokitzen
da. Aniztasun kulturala kontuan hartzen da eta gizakiaren printzipio etiko
orokorrekin konprometituta dago. Hezkuntza eredu bizia eta soziala izateko
xedez sortua izan zen. Steinerren ustez Hezkuntza artelan baten moduan
eraman behar zen aurrera, giro aske eta sortzailean. Hezkuntza benetako
aldaketa sozialaren motorra zela uste zuen.
Ikuspegi honen asmoa umeen alderdi fisikoak, kognitiboak, konduktualak,
emozionalak, sozialak eta espiritualak esnatzea izango da, eta horrekin batera
pentsamendu sortzaile eta analitikoa sustatzea.
Laburbilduz, pedagogia honen azkeneko helburua, gizabanako askeak, moralki
arduratsuak eta integratuak sortzea izango da, konpetentzia sozial handi
batekin.
Nola irakasten dute?
Irakaskuntzako arlo anitzetan garatzen diren trebezien ekintza bateratuari
garrantzia ematen da. Diziplina desberdinen arteko eraginak gaitasun psikikoak
modu harmoniatsuan haztea eta garapen etapa desberdinetara ongi egokitzea
ahalbidetzen du. Horregatik helburua da gizakiaren barruan dauden hiru
indarrak orekatzea da: pentsamendua, sentimenduak eta gogoa.
Comentarios
Publicar un comentario